niedziela, 23 czerwca 2019

Torebka "Aksamitna"



Będąc pewnego razu w sklepie z tkaninami zobaczyłam kupon granatowego aksamitu z popielato-srebrnym ozdobnym pasem i pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy to " czy z tego materiału uda się uszyć torebkę?". Ja już tak mam , że jak widzę ciekawą tkaninę to zawsze kojarzy mi się ona z torebką. Kupiłam , zrobiłam a efektem tego jest piękna, elegancka i pojemna aksamitna torebka. Torebka jest usztywniona dla zachowania kształtu. Zapinana jest na zamek. Ozdobiona jest aplikacjami atłasowymi i koralikami. Uszy są  z eko skóry w kolorze czarnym ze srebrnymi okuciami, o długości 60 cm.  Można je regulować. Wewnątrz torebka jest wykończona granatowym atłasem i posiada kieszonkę na drobiazgi również zapinaną na zamek. Wymiary torebki to : wys;- 30 cm, szer.- 44 cm u góry , dno to owal o wymiarze 14 cm. x 34 cm. (Dostępna).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz