wtorek, 14 stycznia 2020

Torba na laptopa

Torba na laptopa powstała trochę z przyjemności a trochę z potrzeby. W momencie kiedy potrzebowałam z moim "lapkiem" wyjść z domu, okazało się że nie mam w czym go przenieść i tak odezwała się moja ambicja - szyję torebki a nie mam torebki na mojego laptopa ? No i w ten sposób - z potrzeby chwili - powstała taka oto torebka. Uszyłam ją z drobnego , czarnego sztruksu. Ozdobiłam pięknymi liśćmi w jesiennych kolorach, a ponieważ jestem miłośniczką haftu ręcznego to i jego nie mogło zabraknąć - żołędzie są wyszyte tą właśnie metodą. Torebka jest mocno usztywniona, wewnątrz wykończona jest brązową, atłasową podszewką. Uszy są z naturalnej skóry w kolorze beżowym. Zapinana jest na długi, obustronny zamek. Wymiary torebki to : wys,: 26 cm, szer,: 38 cm, boki to długi pas o szer, 4 cm, całkowita długość uszu to 41 cm. (Dostępna)

2 komentarze: